Monday, July 22, 2013

New In

 Za manje od 10 sati krećem na odmor, a još nisam ni počela da se pakujem.. Hvata me panika čim pogledam na torbu na podu i stvari razbacane po cijeloj sobi.. Ah, nema veze.. svejedno ću nešto da zaboravim, to je kod mene tradicija. :)

U međuvremenu, moram da vam pokažem dio novih stvarčica, koji sam vam obećala u prošlom postu.
Tu je Terranova košulja, u koju sam se zaljubila, moj novi kupaći ( Butik Versus- Novi Sad), i ova divna haljina, koju sam našla na buvljaku, haha, i ponosna sam na sebe zbog tog ulova. :)
I da, umalo da zaboravim, tu je moja nova Beauty and Shine Bags torba, koju obožavam! Predlažem vam da pogledate njihovu stranicu, jer su djevojke jako talentovane, i torbice su im divne!
To bi bilo sve za danas, trčim da se pakujem!

P.S. I još samo da se zahvalim svim ljudima koji čitaju moj blog, hvala svima na lijepim komentarima, puno mi znači. :*




12 comments:

  1. Kupaci mi se bas bas svidja, odakle je!?

    ReplyDelete
  2. Kupaći je preeeedivan, gdje si ga našla?

    :*

    http://red-flair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hvala svimaaa :)
    A kupaci sam kupila u Novom Sadu, u radnji Versus .. Nasla sam njihovu stranicu na fejsu, pa mozete da pogledate :D
    https://www.facebook.com/pages/Butik-Versus/246951282106895

    ReplyDelete
  4. Kupaći i torbica i sve <3<3 aaaaaa <3

    ReplyDelete
  5. Super su ti nove stvarcice! Torbica <3

    ReplyDelete
  6. Ja ću tu torbicu da nabavim kad je niko ne bude više furao ali cijene su sad baš pretjerane :) koliko si ti svoju platila?

    ReplyDelete