Monday, July 1, 2013

Bohemian Summer

Nakon dugo vremena, konacno sam odlucila da napravim svoj blog. Ovdje cu prikazati neke od mojih svakodnevnih kombinacija, i nadam se da ce vam se svidjeti. :)
Pisite i kritike i pohvale, oboje mi puno znaci.. :)

Hi everyone. So, after a long time, I finally decided to create my own fashion blog. On this blog, I will show you some of my every day outfits. I hope you'll like them. Please comment, tell me your opinion, it would mean a world to me. xoxo
Shirt NEW LOOK
Blazer THRIFTED
Skirt STRADIVARIUS
Sneakers THRIFTED
Watch MORGAN
Bracelets H&M
Bag Thrifted



 Did I mention I adore boho fashion  ?

Okey lovelies, that's all for this post, loveee

6 comments:

  1. Dobro nam došla, i želimo još puno, puno postova ovdje :).. odličan izbor za prvi post, boje koje obožavam i duga suknja koja je must have ovo ljeto <3

    E. :*

    ReplyDelete
  2. Odlicno ti pristaje ova duga suknja, i boje su predivne :)
    Sretno s blogom :*

    ReplyDelete
  3. Bas si slatkica i kombinacija ti jako lijepo stoji <3
    Cestitke na blogu i jedna velika dobrodoslica od mene! :))

    ReplyDelete